به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از فارس، محمدحسین حکیم آبادیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: همکاری با دستگاه‌های دولتی از جمله اداره منابع طبیعی، شهرداری، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری‌ها و نیز جهاد کشاورزی در راستای بیابان‌زدایی و کاشت گونه‌های کم آب به طور مداوم و مستمر ادامه دارد و این ارتباط هر سال بهتر و بهتر می‌شود.

وی افزود: این ارتباطات به ویژه با شهرداری در زمینه کاشت نهال و ایجاد فضای سبز و زیباسازی فضای شهری کاملا مشهود است به طوری که امسال و در روز درختکاری بیش از 5هزار اصله نهال توسط خواهران و برادران بسیجی کاشته شد.

حکیم آبادیان در مورد تامین بودجه این طرح خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی به عنوان دستگاه همکار تلقی شده و ادارات و ارگان‌هایی که بخواهند با ما همکاری داشته باشند، باید اعتبار این همکاری را تامین کنند تا در قبال آن ما نیز نیروی کار مورد نیاز را با حضور بسیجیان بسیج سازندگی فراهم کنیم.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی سال‌های سال است که با تامین نیروی مورد نیاز در امور فرهنگی، آموزشی، عمرانی و نیز در زمینه‌های فضاسازی، راه‌سازی، محرومیت‌زدایی و ... با ادارات و ارگان‌ها همکاری داشته و دارد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به طرح بیابان‌زدایی و ایجاد فضای سبز عنوان کرد: این طرح همزمان با سراسر کشور در تمام شهرستان‌های استان یزد اجرا شده و بسیج سازندگی به عنوان یک عضو فعال در این طرح حضور داشته و همراه با مسئولان و دستگاه‌ها تلاش می‌کنیم بخشی از نیازهای فضای سبز استان و کشور را تامین کنیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا